Кошик
498 відгуків
Профессиональное оборудование для торговли и общепита.Перейти в каталог
вул. Академіка Туполєва, 12, 03062, Київська область, Київ, Україна
+380 (97) 806-61-57
+380 (97) 412-23-73
+380 (93) 619-02-19
Kitchen Line
Кошик

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • Нова ПоштаДоставка у відділення, поштомат або кур'єром "Нової пошти" Термін доставки: 1-4 дні Вартість доставки у відділення або поштомат по Україні: від 50 грн Вартість доставки кур'єром: від 85 грн Замовлення, оформлені до 18:00, будуть опрацьовані і відправлені в той же день. Усі замовлення, оформлені пізніше 18:00, будуть опрацьовані та відправлені наступного робочого дня. Середній час обробки замовлення в робочий день: від 30 хвилин до 1 години. Якщо ви оформили замовлення не в робочий час, то ваше замовлення буде оброблено в порядку черги.
  • СамовивізСамовивіз за адресою вул. Академіка Туполєва, 12, Київ
  • Доставка кур'єром
  • Доставка поштою
  • ДеліверіДоставка транспортною компанією "Delivery" Вартість доставки: від 30 грн

Способи оплати

  • Післяплата
  • ГотівкоюОплата готівкою доступна при самовивозі
  • Оплата за реквізитами
  • Оплата карткою Visa, Mastercard - WayForPay

Гарантія:

Як здати товар на гарантійний ремонт?
Ви можете здати товар на ремонт самостійно у сервісному центрі, передати у нашому магазині чи надіслати поштовим оператором.

Тут можна знайти повний перелік сервісних центрів +380 (97) 412-23-73
, до яких ви можете самостійно звернутися за гарантійним обслуговуванням.
Якщо у вашому населеному пункті немає сервісного центру, ви можете надати товар для гарантійного ремонту нам. А ми передамо його до авторизованого сервісного центру.
Передати товар на ремонт можна у сервісних відділах або пунктах прийому повернень у наших магазинах.
Якщо у вашому місті немає наших представництв, надішліть товар «Новою поштою» або Meest.
Разом із товаром вкладіть гарантійний талон. Якщо ви його втратили, не хвилюйтеся, його легко відновити.

Оплата доставки - Коштом Відправника !

Зверніть увагу. Згідно із законодавством України, з 2017 року наявність штампа на гарантійному талоні не є обов’язковою для надання сервісних послуг.

Тут можна знайти +380 (97) 412-23-73 повний перелік сервісних центрів, до яких ви можете звернутися, якщо виникне потреба гарантійного обслуговування. Переконайтеся, що:
гарантійні пломби на місці;
товар не має механічних або інших пошкоджень;
товар використовувався за інструкцією;
ви не ремонтували товар самостійно і не змінювали його конструкції;
гарантійний талон заповнено правильно;
зберігся серійний номер або IMEI товару;
при відправленні до сервісного центру ви зняли всі паролі, біометричний захист із портативних пристроїв.
Зверніть увагу. Деякі товари приймаються на гарантійний ремонт лише за наявності супутніх аксесуарів і складових модулів.

Детальніше про гарантійний ремонт можна дізнатися в Законі України «Про захист прав споживачів».
Термін гарантійного ремонту - не більше 14 днів. У разі відсутності запасних частин на складі, термін ремонту збільшується на строк поставки запасних частин. На час проведення гарантійного обслуговування протягом гарантійного терміну припиняється

Для нас важливо знати, що ви залишились задоволені нашим інтернет-магазином, тому ми прагнемо, щоб всі покупці отримали свій товар швидко.

  • Ми надішлемо товар у будь-який регіон України.
  • Відправлення здійснюється на наступний день після оплати.
  • Наявність товару необхідно уточнювати.
  • Можлива оплата за товар при отриманні (післяплата).
  • Вартість адресної доставки «від дверей до дверей» дорожче ніж на склад перевізника.
  • Ви зможете отримати товар протягом 1-2 днів після відправки.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner