Кошик
438 відгуків
Профессиональное оборудование для торговли и общепита.Перейти в каталог
вул. Академіка Туполєва, 12, 03062, Київська область, Київ, Україна
+380 (97) 806-61-57
+380 (97) 412-23-73
+380 (66) 841-46-22
Kitchen Line
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

Повернути/обміняти товар належної якості можна протягом 14 днів з моменту купівлі, якщо товар не був у використанні та збережено всі його споживчі властивості (він справний, пакування не пошкоджене). Щоб повернути товар, зверніться в магазин і пред'явіть чек або інший документ, що підтверджує покупку. Поінформуйте менеджера про причину повернення/обміну і дотримуйтесь його інструкцій. Після відправлення товару на повернення, він проходить перевірку у сервіс-менеджера. Ми перевіряємо цілісність упаковки, наявність слідів експлуатації та справність товару. У разі успішного проходження перевірки, ми здійснюємо повернення коштів на банківську карту протягом 7 робочих днів, або відправляємо інший товар. ПЕРЕВІРЯЙТЕ ПОСИЛКУ НЕ ВІДХОДЯЧИ ВІД ПОШТИ. Якщо під час перевірки товару на пошті ви виявили дефект або брак, не забирайте посилку. Відмовтеся від отримання і повідомте про це менеджеру. В іншому разі, вам може бути відмовлено в обміні або поверненні коштів. Повернення товарів неналежної якості: Якщо під час експлуатації товару ви виявили брак або інший недолік, зверніться в магазин протягом гарантійного терміну (14 днів з моменту купівлі) і дотримуйтесь інструкцій менеджера. При зверненні ми проводимо експертизу, під час якої підтверджуємо або спростовуємо наявність виробничого браку чи іншого недоліку, описаного в заяві. Цей процес може зайняти до 14 робочих днів. Після проведення експертизи наш сервіс-менеджер зв'язується з вами, сповіщає вас про результати перевірки і пропонує один з варіантів вирішення питання. Це може бути: повернення коштів, обмін, ремонт товару за рахунок магазину. Для того щоб оформити повернення або обмін товару, вам необхідно: 1) Звернутися за телефоном або написати у Viber за номером +380 (97) 412-23-73 і вказати номер замовлення та причину повернення. 2) Надіслати придбаний товар "Новою поштою" за адресою: вул. Академіка Туполєва, 12, Київ, Київська область, 03062.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner